Aktivnosti u veslanju

Veslanje je jedan od retkih sportova koji obuhvata aktivnosti svih glavnih grupa mišića, uključujući i četvorki, biceps, triceps, lat, gluteus i stomačnih mišića. Sport poboljšava kardiovaskularne izdržljivosti i mišićne snage. Veslači visokih performansi imaju tendenciju da budu visoki i mišićavi, iako dodatna težina ne poveća otpor na brodu, povećana snaga većeg sportista ima tendenciju da bude značajniji.

Veslanje je aktivnost koja ima uticaj sa kretanjem samo u određenim granicama, tako povrede kičme su retke. Međutim, ponavljanje veslačkih akcija može staviti pritisak na zglobove kolena, kičmu i tetiva podlaktice, i upale su najčešće povrede za veslanje. Ako jedan veslač sa lošom tehnikom, naročito veslanjem iskrivljenih nego pravih leđa, druge povrede mogu se pojaviti, uključujući i bolove u leđima. Plikovi se javljaju za skoro sve veslače, posebno na početku nečije veslačke karijere, kako svaki udarac vrši pritisak na rukama, iako veslanje često ima tendenciju da stvrdne ruke i stvara sloj zaštitne kože.

Advertisements

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s